.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور؛
« پدر شهیدان طوسی » سبک بال پر گشود
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج محمد علی طوسی» پدر شهیدان سرافراز «سردار محمد حسن، محمد حسین و محمد ابراهیم طوسی» را تسلیت گفت.....

شمال نیوز : نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج محمد علی طوسی» پدر شهیدان سرافراز «سردار محمد حسن، محمد حسین و محمد ابراهیم طوسی» را تسلیت گفت.
به گزارش شمال نیوز، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی آمده است : مرحوم «حاج محمد علی طوسی» پدر شهیدان سرافراز «سردار محمد حسن، محمد حسین و محمد ابراهیم طوسی» سبک بال پر گشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.
در بخشی دیگری از این پیام آمده است : با عرض تسلیت به خانواده معزز ایشان، از خداوند متعال علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. انشاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی شیرازی 29 آبان 1395
رحلت ابوالشهدا مازندران، تندیس صبر و ایثار ومقاومت و پدر سه شهید سرافراز را به محضر خانواده گرانقدرش به ویژه برادران حاج عیسی و موسی طوسی و حاج عباس رمدانی تسلیت و تعزیت عرض نموده وبه روح این سفر کرده به ملکوت و روح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستیم.
حسینعلی ابراهیمی کارنامی-مدیر کل محیط زیست استان مرکزی 28 آبان 1395
انا لله و انا الیه راجعون
در گذشت ابوالشهدا،اسوه صبر و استقامت و پایداری پدر شهیدان بزرگوار طوسی در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداالله الحسین (ع) را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری و ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی بالاخص هم استانیهای ارجمند دیار علویان و بیت معزز آنمرحوم تسلیت عرض نموده،از خداوند منان علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای باز ماندگان مسئلت مینمایم.حسینعلی ابراهیمی کارنامی - مدیر کل محیط زیست استان مرکزی
نا شناس 29 آبان 1395
بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای دکتر حاج عباس رمدانی
باسلام واحترام
در گذشت ابوالشهدا، پدر شهیدان بزرگوار طوسی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری و ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی بالاخص هم استانیهای ارجمند و بیت معزز آنمرحوم تسلیت عرض نموده،از خداوند منان علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای باز ماندگان مسئلت مینمایم.محمد علی علامه -خانواده شهید محمود علامه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.